دانلود Hammer Quest – بازی جستجوگو اندروید


 

Hammer Quest از بازی های در سبک Run سیستم عامل اندروید می باشد که شرکت Albin Falk آن را ساخته و سپس منتشر کرده است و از گرافیک مناسبی هم بهره مند است. خود را برای تجربه شش محیط و دنیای مختلف در بازی آماده کنید تا ماجراجویی های به یادماندنی در این سرزمین ها پشت سر بگذارید و بهترین امتیاز را در بین سایر کاربران اینترنتی به دست آورید.

 

 

نحوه کنترل بازی Hammer Quest به این روش است که تنها با حرکت یک انگشت دست بر روی صفحه نمایش گوشی، شخصیت مورد نظرتان را به حرکت در می آورید. برای گذر از موانع و مشکلاتی که در پیش رو دارید، نیاز به لباس های مخصوص و زره بندی شده ای هستید که تنها با خرید امکان پذیر هستند. هر چند سلاح های سرد و کلاسیک هم در افزایش سرعت کاراکتر تاثیر ویژه ای دارد اما مهم ترین عامل پیشرفت مربوط به نحوه حرکت خود بازیکن می شود.

 

 

 

همان گونه که از بازی هم پیداست، مهم ترین سلاح در این بازی، یک پتک یا چکش است که در دست قهرمان اصلی قرار دارد و به هیچ وجه آن را از خود دور نگه نمی دارد. با این وجود که برای کسب بیشترین امتیاز در Hammer Quest باید هر شش مرحله را به طور مداوم پشت سر بگذارید و امتیار ثبت کنید اما به طور کلی، هیچ محدودیتی در گیم پلی آن ایجاد نشده است و به میزان قدرت و سرعت عملتان صاحب امتیاز و رتبه خواهید شد. در طول مسیر بازی Hammer Quest صندوقچه های گنجی را پیدا می کنید که در کم ترین زمان ممکن باید آن ها را باز کنید و از پول و سکه داخل آن در قسمت Upgrade ها استفاده کنید. امکان ثبت امتیاز در بازی، به اندازه کافی رقابت و چالش به وجود می اورد که این عنوان یک بازی اعتیاد آور باشد و ساعت ها شما را سرگرم سازد.

 

 

حجم فایل : 23.65 مگابایت

 

پیش نیاز اندروید : نسخه 4.0 یا بالاتر

 

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

 

تصویری از محیط بازی

 

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

لینک گوگل پلی

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: